ÄPPELMOS

Godmorgon! Förra helgen fick jag en burk med nykokat äppelmos av Ellinor (tack! <3) och det är så gott. Idag blev det en klassisk fil-och-flingor-frukost och en sked äppelmos till det är ju pricken över i:et. Det är en klar septemberdag idag och solen värmer vissa stunder. Jag har en lugn morgon framför mig innan jag ska packa mig iväg till Lugnet. Igår kväll gjorde jag ett ryck i våra hockeyförråd som var helt brutalt stökiga, röriga och bara kaos, ägnade ett par timmar åt att sortera, rensa och röja och idag tänkte jag dammsuga ur dem innan det är dags för träning. Både ispass och fyspass står på schemat idag (jag är tränare) och för egen del blir det ett skivstångspass innan tjejernas samling. När träningarna är färdiga vid fyratiden ska jag åka ut till byn en stund och sedan är ännu en söndag förbi. Ha en fin dag, vad ni än har för er!



LÄMNA EN KOMMENTAR


NAMN
SPARA

MAIL


HEMSIDA/BLOGG




KOMMENTAR









→ natalie
hemsida/blogg: http://nouw.com/natalieesseen
2018-09-16 @ 16:34:05

men åh, så gott!!

Svar: Mums!
Cornelia



Trackback