VECKA 48 GENOM TELEFONEN

I måndags fick vi feeling och åt middag på Tzatziki i stan istället för att laga mat hemma. Mums!
 
I onsdags kom Julia hit för tv-kväll. Vi såg Bonde söker fru och hade mys. Hahah ser ju fancy ut men är alltså pärondricka från IKEA som legat i kylen jätte, jättelänge. 
 
Jag jobbade sista veckan och fick en gullig present av en kollega. Känns konstigt att det var sista veckan och har i skrivande stund riktigt dåligt samvete över att jag inte jobbar. Vi får se hur det blir framöver.
 
I fredags var vi till Eskilstuna med jobbet och besökte deras energibolag, på vägen hem stannade vi till på Re-Tuna, vilket är en återvinningsgalleria i anslutning till deras ÅVC. Jag tyckte det var ett väldigt bra ställe och skulle gärna åka dit igen. Så tips, tips!
 
I lördags körde vi gokart! Det var flera år sedan jag körde sist och det var hur roligt som helst även fast jag var bland de sämsta haha. Vi hade en riktigt bra kväll i alla fall! Tack paps för julklappen! <3
 
På första advent var jag och Magda till Kopparbergs kyrka, det var väldigt vackert med mycket musik och riktigt fin adventsstämning.
 
På söndagseftermiddagen kände jag att jag för en gångs skull hade massa tid att göra vad som helst så jag tog helt enkelt på mig regnstället och promenerade hem till byn. Det tog tre timmar. Lyssnade på podd och hade det faktiskt riktigt bra. Väl hemma bjöd pappa på carbonara och till efterrätt julmust (premiär på första advent!) och pepparkakor.
 



LÄMNA EN KOMMENTAR


NAMN
SPARA

MAIL


HEMSIDA/BLOGG




KOMMENTAR









→ Josäfin Andersson
hemsida/blogg: http://jossanamigo.blogg.se/
2018-12-03 @ 13:21:02

men wow vad gott och mysig din vecka ser ut att ha varit!!



Trackback