TACK OCH HEJ!

Gott nytt år kompisar! 
 
Jag hoppas att helgerna varit fina för er och att ni är redo för det nya året.
 
I höstas tappade jag intresset av att blogga totalt. Det var inte första gången, under de senaste åren har det dalat ordentligt och kanske är det inte så konstigt efter tio års ostrukturerat bloggande. Jag gör det ju inte för någon speciell anledning utan bara för att det är något jag tycker är roligt, men den där glädjen hade varit borta tillräckligt länge för att jag skulle inse att det inte var lönt att pressa fram någon ny skrivarglöd.
 
Vid något tillfälle väcktes dock intresset till liv igen, jag vet ju innerst inne att jag gillar det här. Jag gillar att leka med orden, ha en anledning att ta fram kameran, ägna stunder åt redigering och utifrån en kombination av detta skapa inlägg att bevara, för min egen skull. Visst, jag skulle kunna skriva ner alla dessa tankar, berätta om upplevelser, platser och drömmar bara för mig själv, skriva i en fysisk bok som bara är min eller samla mina texter någonstans där de förblir olästa av någon annan än mig. Absolut, men jag skulle sakna den här världen av bloggvänner, upp och ner, hit och dit som det faktiskt är att blogga. 
 
Skriva för mig själv har jag alltid gjort och det fortsätter jag med. Men alla de här andra ögonblicken och bilderna som jag faktiskt känner att jag vill dela med mig av, spara digitalt för framtiden, av någon anledning - de kommer också att fortsätta publiceras. För att hålla den här lilla glädjen vid liv gör jag en förändring, jag börjar om på nytt och hoppar över till Nouw.
 
Jag hoppas att ni som brukar kika in här emellanåt har lust att klicka er över till mitt nya virrvarv av tankar, idéer, drömmar, bilder, recept och bevarade ögonblick. Ni hittar mig nu på www.nouw.com/corneliaeri
 
Tack för alla gånger ni kikat in här!



LÄMNA EN KOMMENTAR


NAMN
SPARA

MAIL


HEMSIDA/BLOGG




KOMMENTAR









→ Linnea Kinis
hemsida/blogg: http://linneakinis.blogg.se/
2019-03-15 @ 21:45:30

Tappade också blogglusten i höstas! Men nu är man här igen, haha :)



Trackback