2018-09-23

Söndag 12.02 och jag har nog växt fast i soffan för jag verkar inte kunna ta mig loss. Det gör inte så mycket. Imorse sprang jag veckans långlöp och jag har nog hittat en ny favvorunda, det är en grusig skogsväg som går längs sjön nästan hela vägen. Nu börjar skogen bli sådär färgsprakande men solen värmer fortfarande så hösten är verkligen i toppform just nu. Det är däremot inte jag, vaknade och kände mig rätt krasslig idag, lite småont i halsen och täppt i näsan. Men jag har roliga söndagsplaner med Magda idag så jag hoppas batteriet i kroppen räcker hela dagen. Förutom det har jag tänkt fixa nya batterier till mina klockor (vilket jag tänkt göra i typ ett halvår), eventuellt göra några lyft på gymmet och baka bananbröd. Vi får se vad det blir av den här dagen helt enkelt.



LÄMNA EN KOMMENTAR


NAMN
SPARA

MAIL


HEMSIDA/BLOGG




KOMMENTAR









Trackback