VECKA 41 GENOM TELEFONEN

Det här med att kasta in lite mobilbilder från den månaden som varit kändes som ett roligt och enkelt sätt att få lite mer liv här på bloggisen. Nu blev det ju dock väldigt långa inlägg till slut så jag tänkte att jag kanske kunde göra det varje vecka istället. Eftersom jag är en person som gillar lite ordning och reda kändes det som en bra idé att börja första veckan i oktober, men eftersom jag även är en person som är lite glömsk och en aning lat (och kanske inte särskilt blogginspirerad på sista tiden) blev det inte av. Men nu jädrar i min lilla låda ska ni få se på bilder från den här veckan (helgen) i alla fall. Så sitt ner och håll i er för nu kör vi.
 
Jeffe och Fredrik kom till oss i fredags kväll och då åt vi tacos, spelade kort och bara hängde hemma. På lördagsmorgonen åt vi frukost efter sovmorgon. 
 
Jag, Jeffe och Fredrik drog till Borlänge en stund medan J tränade. Sedan gjorde vi lunch och spelade discgolf tills jag hade hockeyträning med tjejerna.
 
På listan över vad jag ville göra i oktober skrev jag att jag ville testa vrida sängen och tadaaa! Det gjorde jag förrförra veckan. Den står framför fönstret nu och... njae? Men den får stå kvar ett tag. När det är stjärnklart är det perfekt. 
 
På lördagskvällen drog vi ner på stan och käkade, det var en fin himmel som ni ser.
 
Vi åt på Kopparhatten. Jag tog fänkål och rotsaker, det var gott men ja. Inget wow kanske, till skillnad från pizzan ni ser högst upp i bild (åt den när vi var där med familjen) som är en riktig fullträff.
 
På söndagen turistade vi oss upp i hopptornet där det är skidmuseum och utsikt över stan. Höstigt finväder var det också.
 
Sedan turistade vi lite till med en fika på Staberg, jag tog blåbärskaka och den var S Å god. Den såg inte mycket ut för världen men jo, den var fin alltså.
 
På eftermiddagen hade jag och Magda styrt upp utflykt. Vi kollade läget med alla våra småtjejer tidigare i veckan och fick med oss en hel hög till Leksand där vi såg damerna vinna över AIK. Våra tjejer höll låda och körde hejarklack hela matchen. Hjältar <3 Efteråt kom spelarna fram och high-fiveade och tackade för stödet (fina!). Snacka om stjärnögon på våra brudar.



LÄMNA EN KOMMENTAR


NAMN
SPARA

MAIL


HEMSIDA/BLOGG




KOMMENTAR









→ Anonym

2018-10-16 @ 10:45:05

Vilken härlig vecka, det som låter bäst i mina öron är "high five och tack för suport" =)

Svar: Håller med! :D
Cornelia



→ Ida Jansson
hemsida/blogg: http://onlyonewaytogo.blogg.se/
2018-10-17 @ 20:42:36

Vilka underbara bilder! Älskar ert matbord och blåbärskakan såg sjukt god ut 😋

Svar: Åhh, tack! Jaa det är jag väldigt nöjd med hihi :)
Cornelia



→ Angelica Wåhlin
hemsida/blogg: http://angelicawahlin.se/
2018-10-18 @ 10:55:28

Alltså ååh, ser så mysigt ut!

Svar: Tack snälla!
Cornelia



→ Ida ☯ the sky under the sea
hemsida/blogg: http://theskyunderthesea.blogg.se/
2018-10-20 @ 00:17:21

Bra koncept med veckoinlägg ^^
Du verkar ha det väldigt mysigt hemma hos dig!

Svar: Haha tack!
Cornelia



Trackback