2018-10-27

Idag vaknade jag av mig själv vid 7.30, när jag vände mig om och tittade ut genom fönstret föll den första snön. Det nästan yrde runt i luften och även fast det inte direkt blivit någon mängd så är det ändå ett tunnt vitt täcke på marken nu. <3 Vi ska till Gävle  och gå på hockey i eftermiddag men innan dess måste jag byta till vinterdäck på bilen. Jjag har fått nys om att det är en tjej som driver inredningsföretag (styling inför försäljning) som ska ha utförsäljning av massa fin inredning ganska nära där jag bor nu på förmiddagen, så jag tänker mig att det blir en promenad dit om en liten stund. Om jag hinner ska jag till gymmet och försöka förbättra mitt marklyftsrekord också, men det kanske blir imorgon istället. Vad ska ni göra idag?



LÄMNA EN KOMMENTAR


NAMN
SPARA

MAIL


HEMSIDA/BLOGG




KOMMENTAR









→ Meg
hemsida/blogg: http://https://nouw.com/megsblog
2018-10-27 @ 20:56:25

men åh, snö redan?! hoppas du hade en fin dag och hittade något fint på "loppisen" :) själv fyndade jag en julljusstake idag, så bring on julen!!

Svar: Jaa, men den har regnat bort nu såklart haha! Japp, det blev några fynd faktiskt. Åh kul!
Cornelia



Trackback