VECKA 44 GENOM TELEFONEN

Veckan började bra, jag smet lite tidigare från jobbet för att gå på bio med min fina tremänning Lova. Hur mysigt som helst och efteråt kom hon och moster Lena med hem på pannkaksfest, mamma, pappa och Petter kom också dit så det blev verkligen en bra kväll. Och filmen? Jo men riktigt bra!
 
Lova hade pysslat till oss och vi fick ett fint (läskigt) paket med supergulliga (läskiga) spöken och fina teckningar <3
 
På tisdagen bakade vi tunnbröd men det har ni ju redan sett.
 
I torsdags var jag och Magda på stan, det var lite evenemang med allt möjligt koliox men ingenting som var särskilt intressant tyckte vi (förutom när olika företag delade ut godis, då var vi på g). Vi åt Happy Meal istället hehe. 
 
Fredagen var en pangdag som vanligt. Startade med gubbhockey och jag var riktigt dålig. På riktigt, är ju inte någon stjärna i vanliga fall men jag brukar i alla fall vara bättre än i fredags. Men, men det var roligt ändå och jag får helt enkelt vara bättre nästa gång istället.
 
Det var halvdag på jobbet och när jag slutade vid 12 drog jag till gymmet med Sofia, efteråt mötte jag upp det här favoritgänget på allmänhetens. Vi lekte en stund och sedan hämtade J mig, på kvällen åt vi tacos hos Fille och sedan var vi tre på Bohemian Rhapsody - SÅ bra film!
 
På lördagsmorgonen var jag till kyrkogården och tände ljus för mormor <3 Det var en fin och klar höstmorgon och det var alldeles tyst i skogen. Stannade en stund och lämnade sedan med ett lugn i bröstet. Saknar mormor hela tiden, men vet att hon alltid är med oss. <3
 
I söndags gjorde jag en grej på att-göra-listan som jag gruvat mig för. Plockade bort möblerna från balkongen, skruvade isär och knölade in i bilen, har ställt dem på loftet hemma i byn nu och det känns så himla (överdrivet) skönt att jag fick det gjort. Balkongen är städad och redo för vinter. Olivträdet fick flytta in i hallen istället, får väl se om det överlever. Tips?
 
Vi avslutade helgen här, hemma i byn. Mamma hade gjort gryta på älgkött från Petters kollega och det var såå gott. En lugn och skön kväll som avslutade en bra vecka. <3



LÄMNA EN KOMMENTAR


NAMN
SPARA

MAIL


HEMSIDA/BLOGG




KOMMENTAR









→ ajlimullersandvik.blogg.se
hemsida/blogg: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
2018-11-06 @ 07:45:52

Du verkar ha så fina folk omkring dig och dokumenterar så himla fina och rara och härliga dagar! Det är en inspiration, att du kan få till också med att städa balkongen att verka lockande liksom :)

Svar: <3 Men tack snälla du, vilken fin kommentar! Vad glad jag blir :)<3
Cornelia



Trackback