JUNI GENOM TELEFONEN

Haha ja alltså det här med att fota med mobilen, jag tyckte det var så himla fint och bra att jag kommit igång med det så pass att jag kunde slänga in lite mobilbilder här. Och sen störtade den i backen och skärmen är nu sprucken, kameran har fått en stor fläck och jag har som ett svart hål i bilden där ingenting syns. Ibland fungerar den inte alls och ibland ser det ut som att jag fotar genom gröt typ. Så det här är liksom det enda jag fått ihop. Inget klag tack.
 
Det här var väl kanske egentligen maj, jag minns inte riktigt? Men det var en mysig kväll i alla fall så bilden får vara med ändå. <3
 
En kväll var jag och Julia ute och gick i stan, en sån där solvarm kväll där alla håller sig utomhus, det är fullt på alla uteserveringar, grillfester i alla trädgårdar och musiken spelar från alla håll. Vi var inte delaktiga i något annat än att gå omkring och äta lördagsgodis och prata skit. 
 
Jag fick ju till några midsommarbilder med telefonen i alla fall, men det här är en av de jag inte lagt upp tidigare. Fina byn alltså. Sommar hej vi gillar dig <3 Vädret är så himla magiskt så man tror man drömmer. Njuter varje dag av långa kvällar och att det känns som ledigt även fast jag jobbar.
 
Mums för glass! Sockervaddssmak och den chokladigaste chokladglassen man kan tänka sig. En varsin Rättviksglass på stora torget med Ellinor och Isak, en fin eftermiddag eller vadå?



LÄMNA EN KOMMENTAR


NAMN
SPARA

MAIL


HEMSIDA/BLOGG




KOMMENTAR









→ Sofia
hemsida/blogg: http://landinskan.blogg.se
2018-07-05 @ 14:10:40

Åh, vilken mysig picnic på bryggan!

Svar: Det var det! :)
Cornelia



→ Linnea Kinis
hemsida/blogg: http://linneakinis.blogg.se/
2018-07-05 @ 21:56:57

åh gud vad mysigt det såg ut på bryggan :)

Svar: Jaa, det var det verkligen!
Cornelia



Trackback