q/a

 
Vem är din bästa vän? 
Johannes, men jag har många riktigt fina som vet att de är mina.
 
Vad har du för skostorlek? 
37... typ.
 
Brukar du skratta för dig själv? 
Ja, bland annat med pod i lurarna.
 
Vilket är ditt favoritnummer? 
5
 
Vad var det senaste du åt? 
Polly.. Oups.
 
Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? 
Jag vet inte, blå kanske.

Hur är vädret just nu? 
Vackert! En perfekt höstdag.

Vem var den senaste personen du pratade med i telefon?
Lillpruttbrorsan.

Vad sa ni? 
Han ringde och bjöd på mat igår kväll och jag sa jajjemän tack.

Vad är det första du ser hos det motsatta könet? 
Det är ju väldigt olika beroende på hur personen ser ut, men tittar lite extra på ögon och leende.

Tv eller dator? 
Dator alla gånger.

Favorit TV-program? 
På spåret... Nääääär börjar det?

Har du några syskon? 
Världens finaste lillebror.

Längd? 
167.

Hårfärg? 
Risig. Brun och solblekt, ser grönt ut ibland. Inte uppskattat.

Ögonfärg? 
Brun.

Använder du kontaktlinser? 
Nope men skulle ev behöva glajjer. Får se (hhöh) hur det blir med det.

Favorithögtid? 
Julen. Längtar!

Favoritmånad? 
Många. Nästan alla (utom trögnovember och slaskmars).

Har du gråtit någon gång utan någon anledning? 
Ja, fast då brukar anledningen oftast vara att jag är arg eller trött eller tänker på något utan att veta om det.

Vilken var den senaste filmen du såg? 
Ser ju så sällan på film, men Johannes såg någon baseball-film häromdagen som jag slökikade lite på. Minns ej vad den hette eller vad den handlade om.

Favoritdag på året?
Riktigt kalla vinterdagar, dagen då det är poker-run, första varma sommardagen, dagen före julafton, julafton, åh, finns ju jättemånga bra dagar.

Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt?
Har aldrig provat men antar, ja eftersom jag är blyg över lag och inte gärna frågar folk saker.

Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)?
Utan probbs. Wiie!
 
Kramar eller kyssar? 
Långa, hårda kramar är ju det bästa som finns. Älskar ett uttryck som mormor brukar säga "ju hårdare man kramar någon, desto mer älskar man den." Så fint!
 
Choklad eller vanilj?
Choklad i alla situationer. Utom möjligtvis på doftljus.

Har du tatueringar? 
Nope.

Vad lyssnar du på just nu?
En myslista och just nu låten I believe in you av Tyler Hilton, som får mig att tänka på J eftersom han skickade den till mig för längesedan.
 
Är du kär i någon kändis?
Det kan jag inte påstå, men nog var man kär i Chad Michael Murray på den tiden det begav sig (A Cinderella Story).

Vilka böcker läser du just nu?
Borde ju fortfarande ta tag i att läsa ut tredje boken om Bridget Jones. Borde även läsa kurslitteraturen ungefär 100 gånger mer än vad jag gjort hittills.

Piercingar?
Bara hål i öronen. Två i ena och ett i andra.

Vad gör du just nu? 
Skriver den här listan och väntar på att J ska komma in från träningspasset.

Smöriga, naturella eller saltade popcorn?
Salt är prio ett! Smör? Maje, på bio.

Hundar eller katter? 
Kattisar. Hos Sandra kan ni se min lurv.

Favoritblomma?
Vitsippor, hyacint och tulpaner.

Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? 
Nah, jag gör inte så mycket som jag inte får. Hih.

Har du en bästa kompis i det motsatta könet? 
Ja, Johannes ju. 

Har du älskat någon någon gång? 
Ja, absolut.

Vem vill du träffa just nu? 
Mormor och morfar.

Är du fortfarande vän med folk från skolan? 
Ja, några stycken. 

Har du någon gång skjutit med en pistol? 
Nej, men med pilbåge.

Gillar du att flyga med flygplan? 
Ja, mycket. Det är vackert och det är en härlig känsla av att vara på väg någonstans. Gillar att vara på flygplatser och tycker flygplan är sjukt häftiga.

Höger eller vänster-hänt?
Väldigt höger. Min vänsterhand är helt värdelös.

Hur många kuddar sover du med?
Sover egentligen inte PÅ någon kudde, men har gärna mååånga i sängen.

Saknar du någon?
Ja, flera stycken på olika sätt.



LÄMNA EN KOMMENTAR


NAMN
SPARA

MAIL


HEMSIDA/BLOGG




KOMMENTAR









→ Cassandra Haraldsson
hemsida/blogg: http://sensor.blogg.se/
2015-10-12 @ 13:06:33

Fin bild och kul lista :)

Svar: Tusen tack!!
Cornelia



→ Johanna
hemsida/blogg: http://jjohannaandersson.blogg.se
2015-10-12 @ 13:16:14

roligt att läsa :)

Svar: Vad kul :)
Cornelia



→ Linnea
hemsida/blogg: http://thelinneajson.blogg.se/
2015-10-12 @ 14:09:08

Alltså jag längtar också sjukt mycket efter julen!!

Svar: Det kommer bli sååå mys!
Cornelia



→ Netti Starby
hemsida/blogg: http://nettistarby.blogg.se/
2015-10-12 @ 14:28:37

Vilken bra lista! :-D Kram

Svar: Kul! :)
Cornelia



→ ISA
hemsida/blogg: http://isabyl.devote.se
2015-10-12 @ 15:14:34

sånt här älskar ju jag som är så nyfiken av mig ;) haha

Svar: Haha, perfekt ju!
Cornelia



→ http://siliiins.blogg.se

2015-10-12 @ 15:30:35

Trevlig lista :-)

Svar: Kul att du gillade det :)
Cornelia



→ Sandra
hemsida/blogg: http://atilio.metromode.se
2015-10-13 @ 07:45:27

Myslista <3 Och ja NÄR tusan börja på spåret? :D
Tack för länken, kom på nu att jag ju ska byta bilder på din finmao :)

Svar: ELLER HUR! Enda gången det är värt att ha tv haha.
Cornelia



→ Pernilla Söderlind
hemsida/blogg: http://blomsterpernilla.blogg.se/
2015-10-13 @ 12:13:40

Vilken inspirerande blogg du har😃 Underbara bilder!👍

Svar: Åh, tuuusen tack!! Det värmer :)
Cornelia



Trackback