Tulpaner, livet och en som fyller år

Kolla vilka fina tulpaner! I söndags hade vi avslutning för både U-laget och A-laget och jag och de andra ledarna fick sååå fina blommor av alla tjejerna med föräldrar <3 Är så tacksam över vårt fina gäng och den gemenskap vi byggt upp tillsammans. Det blev en riktigt lyckad avslutningsdag för båda lagen och det var roligt från förmiddag till sen kväll. Nu ska det dock bli skönt med ett litet uppehåll innan barmarksässongen drar igång, ser fram emot att komma i fas med min egen träning och hitta rätt i nya träningsrutiner.
 
Buketten står sig än och tur är väl det för den ger ju så härlig påskkänsla! Men nog om det för dagens viktigaste är ju ändå att Johannes fyller år idag! ♥ Hurra, hurra! Jag jobbar halvdag och solen skiner så jag antar att det kommer bli en toppendag på alla sätt och vis! Vilket fint sätt att inleda påskhelgen på, va?
 
Jag känner mig lycklig idag! Inte för att jag brukar vara olycklig eller så men jag vet inte, det känns så bra bara. Allting. Veckan har gått väldigt snabbt och jag har hunnit med allt möjligt, dessutom har vi haft finbesök av Johannes morfar och igår åt vi middag hos farmor och farfar med morfrarna (både min och Johannes), mamma och pappa hängde också på så det blev en väldigt bra kväll. Jag är glad över att Julia flyttade hem i höstas och nu har det liksom sjunkit in att vi bor nära igen. Jag är lite småpirrig hela tiden eftersom Ellinor kan bli mamma ungefär prick när som helst och den ungen är lika efterlängtad som Ellinor är en underbar vän. Dessutom väntar långledigt och kusinerna kommer hem till byn. Enda som kommer saknas är lillebrorsan som drar iväg på annat äventyr, men jag får krama ikapp honom senare. Glad påsk på er!



LÄMNA EN KOMMENTAR


NAMN
SPARA

MAIL


HEMSIDA/BLOGG




KOMMENTAR









→ Ida
hemsida/blogg: http://idasivertsson.blogg.se
2018-03-29 @ 18:08:22

Så fina blommor och vas! Vilken härlig känsla med så många positiva saker :)

Svar: Tack! Ja, men verkligen :)
Cornelia



→ Angelica Wåhlin
hemsida/blogg: http://angelicawahlin.se/
2018-03-29 @ 20:08:21

Tulpaner är ju bland det finaste som finns :)

Svar: Det känns så varigt och härligt :)
Cornelia



→ Linnéa
hemsida/blogg: http://linnearu.se
2018-03-30 @ 12:47:15

vilka fina och våriga blommor!:)

Svar: Ja, verkligen!
Cornelia



Trackback