THESE DAYS

Den här helgen är fin. Den känns lång. Kanske beror det på att hela veckan känts lite som helg? Ledigheten i onsdags var guld sådär mitt i veckan, då ställde vi till med nationaldagsmiddag med familjen <3 I fredags var jag till Stockholm med Julia och Magda, och det var supermysigt. Igår hann vi olja in alla uteplatser här på huset (så skönt att få det ur världen) och efteråt grillade vi med grannarna. Vi hängde utomhus med kompisar prick hela dagen.
 
Imorse satt jag med en skål jordgubbar framför ett avsnitt Younger när grannen knackade på och frågade om jag kunde komma ut och vara med honom. Vem säger nej till ett fyraårigt yrväder som vill ha sällskap till sandlådan och någon som puttar på gungan? Jag tog med mig frukostskålen ut och satt och lyssnade på hans historier om transformers och skrubbsår i ett par timmar innan jag och Johannes drog ut på en tvåtimmars cykel- och rullskidtur (gissa vem som gjorde vad ehhh ps rullskidor verkar livsfarligt) med fikastopp hos Ellinor. Snart ska jag möta upp finbrorsan för en runda discgolf och ikväll blir det tacos med alla tacosugna vi känner. BRA HELG JAPP!



LÄMNA EN KOMMENTAR


NAMN
SPARA

MAIL


HEMSIDA/BLOGG




KOMMENTAR









→ ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★
hemsida/blogg: http://www.saramadeleine.se
2018-06-10 @ 20:59:40

Så mysigt det låter :). Klart man vill hänga med en fyraåring :)

Svar: Haha precis! Underbart ju!
Cornelia



→ Jessica Högberg
hemsida/blogg: http://lchftrollet.blogg.se/
2018-06-11 @ 07:49:46

Så himla mysigt det låter!

Svar: Det var det verkligen, en toppenhelg! :)
Cornelia



→ Joré Dirgélaité
hemsida/blogg: http://jdfoto.blogg.se/
2018-06-11 @ 22:51:44

Låter sannerligen som en helmysig helg. Fina bilder!

Svar: Ja, det var det verkligen, tack fining!
Cornelia



→ GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen
hemsida/blogg: http://goforfit.se/
2018-06-15 @ 16:47:36

Men åh så gott :)) Och så fina bilder!

Svar: Tack snälla du!
Cornelia



Trackback