KAFÉ MAGASINET

Precis som förra gången jag var i Göteborg, maj 2017 med Magda, blev det en frukost på Kafé Magasinet även den här gången. Det är verkligen fint där och till skillnad från sist var den här mysiga delen öppen nu, det var den inte förra gången. Jag och Jasmine delade på en avokadomacka, jag och Jompis på en yoghurt och Viktor delade i vanlig ordning ingenting med någon. Däremot försökte han sälja sin halvätna sallad till Johannes för 90 spänn. Blev föga förvånande ingen affär av det. Vi gick hit en kväll också, med Johannes familj, det var trevligt då med, men jag gillar nog frukoststämningen bättre än kvällsstämningen. Nästa gång jag är till Götet ska jag försöka utvidga mina vyer gällande frukostställen, eller så blir det Kafé Magasinet återigen, varför ändra på ett vinnande koncept?



LÄMNA EN KOMMENTAR


NAMN
SPARA

MAIL


HEMSIDA/BLOGG




KOMMENTAR









Trackback