2018-07-07

 
Igår - Paddlade kajak på en stilla sjö med Jennifer, gick över förväntat och det var så vackert så det pirrade i magen.
Idag - En sån där dag när det känns som att jag inte får någonting gjort fast jag egentligen gjort en hel del.
Imorgon - Ska jag ta vara på solen och värmen, vill vara utomhus hela dagen.
 
Jag tycker - Att det skulle vara najsigt om det kunde sluta blåsa så himla mycket hela tiden (okej inte hela tiden men de senaste dagarna har det blåst tillräckligt för att vara störigt).
Jag borde - Inte skjuta upp sådant jag kan få gjort direkt, typ "ahh jag går ut med det i förrådet sen" *tre dagar senare fortfarande inte gjort* ska bättra mig och göra saker på en gång istället.
Jag vill - Ta ett kvällsdopp.
 
Något roligt - Att jag börjar gilla att springa (????).
Något tråkigt - Att Sverige åkte ur VM, men tackkkkk för spännande matcher, gemenskap, glädje och stolthet. <3
Något gott - Chokladglassen jag och Jennifer gjorde som det faktiskt finns kvar av i frysen, mmhmm. Det blir en skål till kvällen.



LÄMNA EN KOMMENTAR


NAMN
SPARA

MAIL


HEMSIDA/BLOGG




KOMMENTAR









→ Jessica Högberg
hemsida/blogg: http://lchftrollet.blogg.se/
2018-07-07 @ 21:54:44

Härligt inlägg

Svar: Tack!
Cornelia



→ ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★
hemsida/blogg: http://www.saramadeleine.se
2018-07-08 @ 12:36:10

Vilken gullig liten lista. Håller med gällande blåsten, den är inte så rolig faktiskt :(

Svar: Haha tack! :)
Cornelia



Trackback