Maybe you'll save me from myself

Eftersom det är trettondagen jobbade vi bara halvdag igår vilket har gjort att det idag känns som söndag och jag nästan får nypa mig i armen för att förstå att jag har en ledig dag även imorgon. Några extra lediga timmar på fredagseftermiddagen gjorde en enorm skillnad för mitt förkylda, trötta sinne och jag önskar att varje fredag kunde rundas av vid tolvtiden. Vilken dröm det vore! Helgen spenderar jag i stort sett ensam och jag försöker njuta av att jag kan göra vad jag vill och samtidigt tillåta mig själv att göra ingenting alls. Nu har solen tittat fram och jag ska gå ner på sjön en sväng. Igår gick jag en långpromenad och fyndade dessutom en ny tröja. Inatt såg jag finalmatchen och imorgon blir det första hockeyträningen efter julledigheten. I övrigt: Vad som helst eller ingenting. Ta hand om er!



LÄMNA EN KOMMENTAR


NAMN
SPARA

MAIL


HEMSIDA/BLOGG




KOMMENTAR









→ ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★
hemsida/blogg: http://www.saramadeleine.se
2018-01-07 @ 13:34:26

Så härligt och fridfullt det låter :). Jättefin tröja :)

Svar: Tack snälla!
Cornelia



Trackback