EN LISTA

Här är några ganska intetsägande bilder från när jag försökte göra kaffe gott genom att dricka det i en skojig flaska med sugrör. Testade både varmt och kallt, med och utan mjölk. Fortfarande ingen hit haha. Eftersom jag inte har något superviktigt att dela med mig av tänkte jag att det får bli en liten lista istället.
 
5 SAKER JAG SER FRAM EMOT I HELGEN
» Det jag ser fram emot varje dag: Att ta kväll. Älskar verkligen stunden när allt är färdigt, jag har duschat, allt är undanplockat, mat i magen, diskbänken är ren och så kan man bara sitta i soffan och göra ingenting.
» Imorgon eftermiddag ska jag ut och gå med Julia, hon har börjat plugga tekniskt basår nu i höst och har ersatt mig med sina matteböcker. Ska vinna tillbaka henne. Hehe.
» På lördag har jag en rolig plan på kvällen som är lite hemlig för andra inblandade men det kommer bli kuligt. Dessvärre missar jag match med tjejerna, kommer ju gå kanon ändå eftersom både Karin och Magda är där men hade gärna varit med.
» Träning. Ser fram emot gubbhockey, ispass med tjejerna och roliga gympass.
» Att vakna av mig själv. Jag är så så så så trött. Vill somna och veta att klockan inte ringer. Sover ändå inte särskilt länge men det är en härlig känsla att vakna av sig själv.
 
4 SAKER JAG VILL GÖRA INNAN OKTOBER ÄR SLUT
» Ta med matsäck och gå på utflykt, göra upp eld och grilla korv.
» Förbättra mitt rekord i marklyft.
» Träffa familjen lite extra.
» Fota fina höstbilder innan alla fina färger blivit bruna.
 
3 FAVORITGREJER ATT ÄTA JUST NU
» Riskaka med jordnötssmör, banan och flingsalt.
» Kladdkaka med apelsinkrokant.
» Ungsrostade rotsaker.
 
2 MATERIELLA ÖNSKNINGAR
» Nya springskor. Vill ha den modellen jag har nu men den finns inte kvaaaar.
» Med betoning på önskning: En ny systemkamera.
 
1 SAK JAG SKA GÖRA IDAG
» Gå på utbildning om akut omhändertagande vid idrottskador. Jag, Karin och flera ledare i föreningen har anmält oss till en kurs om detta för att kunna hantera eventuella skador bättre, snabbare och mer korrekt. Ser fram emot det, tycker att det ska bli intressant och känner verkligen att det är kunskap jag vill och behöver ha för att bli en bättre ledare och tränare. 



LÄMNA EN KOMMENTAR


NAMN
SPARA

MAIL


HEMSIDA/BLOGG




KOMMENTAR









Trackback