ÄPPELGRÖT

Imorse stack jag och Magda iväg till Rättvik ganska tidigt för att röja runt en vända på höstmarknaden. Det var ju toppen att vara där vid niosnåret eftersom det knappt var några folk på gatarna som annars brukar vara knökfulla. Det var roligt att göra en utflykt och jag gjorde till och med några fynd! Bland annat djupa tallrikar, en väggbonad och en krukväxt som jag kallar zickzackblomma (oklart vad namnet egentligen är men den är väldigt zickzackig i alla fall). Vid tolv hade vi träning med tjejerna så när jag väl kom hem igen efter några timmar i ishallen var jag både kall och trött. Det blev havregrynsgröt med äppelbitar till en sen lunch. Sedan dess har jag inte gjort så mycket mer av den här dagen, jag bara skrotar runt här hemma och har en ganska så skön söndag.



LÄMNA EN KOMMENTAR


NAMN
SPARA

MAIL


HEMSIDA/BLOGG




KOMMENTAR









→ GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen
hemsida/blogg: http://goforfit.se/
2018-10-14 @ 09:33:51

Muuums! Så enkelt, men sååå gott :))

Svar: Jaa, verkligen! :)
Cornelia



Trackback