2018-10-20

Hej helg! Vi har ispass med tjejerna både lördag och söndag den här veckan och förutom det har jag tänkt mig både gym och löpning. Men framför allt har jag tänkt få hit familjen på mat imorgon. Pappa har varit i Alabama i nästan tre veckor så det ska bli skönt att ha alla på samma ställe igen <3 Igår kväll var jag, Wilma och Vilde hos farfar och åt bridgeblandning och tittade på allt som SVT hade att erbjuda. Vi spelade kort och åt rostmackor också, det var en helmysig kväll och vi åkte inte därifrån före midnatt. Idag vaknade jag vid åtta och har bara såsat hemma sedan dess, ätit riskakor med avokado i sängen och sånt som man kan göra på lördagar ni vet.



LÄMNA EN KOMMENTAR


NAMN
SPARA

MAIL


HEMSIDA/BLOGG




KOMMENTAR









→ Jessica Högberg
hemsida/blogg: http://lchftrollet.blogg.se/
2018-10-20 @ 22:11:07

Så mysigt det låter, heja lördag!

Svar: Bästa dagen!
Cornelia



→ ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★
hemsida/blogg: http://www.saramadeleine.se
2018-10-20 @ 22:28:42

Så mysigt det låter som du haft det :). Sen såg det väldigt gott ut med brickan så där :)

Svar: Hiihi tack!
Cornelia



Trackback