VECKA 45 GENOM TELEFONEN

I måndags köpte jag och Johannes med pizza och åkte till morfar för en hederlig pizzakväll. Vi försökte få med Petter också men han skulle iväg på annat. Det var en mysig kväll i alla fall och en bra start på veckan.
 
På tisdag morgon behövde Johannes skjuts till lägersamling så jag passade på att flexa vilket gjorde att vi fick en morgon tillsammans. Åt frukost och såg ett avsnitt Scorpion innan jag släppte av honom på Lugnet för avfärd mot två veckors läger och tävling.
 
Testade ett nytt intervallupplägg som var rejält jobbigt. Startade på nivå 11 och sprang en minut, ökade till 12 och sprang en minut, höll på så tills jag inte fixade att springa en hel minut på nivån längre - då vilade jag två minuter. Nästa gång började jag på nivå 12 och körde samma upplägg så länge jag orkade och sista omgången började jag på 13. Tips om ni vill testa! Har ni några roliga varianter?
 
På torsdagen storstädade jag och fixade innan jag hämtade upp Julia för en sväng till Borlänge. Vi fyndade en varsin kastrull på IKEA haha, mäktig shopping.
 
Fredag morgon och vadå? Jo, gubbhockey såklart! Den här veckan följde pappa med och testade så det var extra roligt! Gick bättre för mig än förra veckan men det var ovanligt tufft spel, genomsvettig men glad efteråt. Om jag ser trött ut så ja, detta är typ 7.50 på morgonen efter en timmes matchspel.
 
På lördagen spelade våra tjejer match mot Hedemora. Som tränare är jag nästan mer känslosam och laddad inför match än när jag själv spelar. Dessa tjejer är så himla duktiga och att få följa deras utveckling är fantastiskt, den här matchen syntes det så tydligt hur mycket de lärt sig under säsongen. De tar åt sig av träningarna, är underbara med varandra, stöttar och peppar och gör oss ledare så stolta. 
 
Efteråt hade jag och Magda myskväll med pizza och massa andra godsaker. En bra avslutning på en lyckad dag <3
 
I går, söndag, åkte jag hem till byn på kvällen. Kramade om pappa lite extra på Fars dag och hängde hemma en stund. Mamma kom hem Från Qadar och hade med sig somaliska pannkakor (vilka är sjukt goda) och jag fick med mig några hem. Åt några medan jag gjorde förslag på veckans isträningar.
 
Tog en tidig kväll igår vilket var väldigt skönt, läste en stund innan jag släckte och somnade. Har sedan drömt om att prins Carl Philip var på studentfirande här i stan och meddelade att ett virus som kallas Tom Jones sprider sig över landet och att alla med ryggsäckar måste ta skydd. (???)



LÄMNA EN KOMMENTAR


NAMN
SPARA

MAIL


HEMSIDA/BLOGG




KOMMENTAR









→ Jessica Högberg
hemsida/blogg: http://lchftrollet.blogg.se/
2018-11-12 @ 15:07:12

Superhärlig ser veckan ut genom fina bilder i telefonen=)

Svar: Tack snälla!
Cornelia



→ Celine
hemsida/blogg: http://nouw.com/celinelundqvists
2018-11-12 @ 16:58:24

Älskar sånna här inlägg då man verkligen får följa med i vardagen!

Svar: Åhh, så himla fint att höra, tack! Är alltid lite fundersam på om det är intressant eller om det bara känns "meeh?" haha! Men vardagen är ju ändå den allra mesta delen av ens liv så att inte skriva om det är ju egentligen lite knasigt, haha! Så tack! <3
Cornelia



→ ISA
hemsida/blogg: http://isabyl.se
2018-11-12 @ 17:26:53

Dina vardagsbilder/inlägg är verkligen de bästa. Får världens myskänsla!!

Svar: Men tack, så himla snäll du är! <3
Cornelia



→ Angelica Wåhlin
hemsida/blogg: http://angelicawahlin.se/
2018-11-14 @ 08:41:57

Haha, gud, vilken snurrig dröm!

Svar: Hahah, eller hur! Ibland vet man verkligen inte hur hjärnan får till allt!
Cornelia



Trackback