no matter where you go, there you are

Hej på er! Minns ni mig? Känns som det var evigheter sedan jag skrev något här, men egentligen har det väl bara gått ett par veckor. När vi kom hem från Spanien hann vi ha en dag på hemmaplan innan vi drog upp till fjällen för att spendera helgen med släkten, nu är vi hemkomna även därifrån men imorgon åker jag iväg igen (den här gången söderut) och om ungefär en vecka flyger jag upp till Skellefteå. När hösten kom och det lugnade sig lite på jobbfronten insåg jag att jag verkligen borde utnyttja tiden till att göra det jag vill - resa, umgås, uppleva, leva - när jag har möjligheten. Snart kommer hockeyn, skolan och jobbet ta upp all min tid igen och därför försöker jag planera in så mycket äventyr som möjligt nu när jag har chansen. 
 
Jag har mängder av bilder från både Spanien och fjällen, och jag hoppas inte ni har något emot att se dem (eller alltså det spelar ingen roll, för jag tänker visa dem oavsett). Inspirationen som tidigare varit obefintlig har slagit till med full kraft och jag vill nu fota allt jag ser. Jag njuter med kameran i händerna och hoppas innerligt att ni vill ta del av det jag delar med mig av.
 
Ta hand om er så hörs vi snart igen!



LÄMNA EN KOMMENTAR


NAMN
SPARA

MAIL


HEMSIDA/BLOGG




KOMMENTAR









→ Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★
hemsida/blogg: http://tjarnaangsskolansforskoleklasser.blogg.se/
2016-10-03 @ 14:40:17

Härligt med resor både till värmen och fjällen efteråt :D

Svar: Ja, det var underbart båda delarna!
Cornelia



→ Meg
hemsida/blogg: http://megs.blogg.se/
2016-10-04 @ 20:33:42

ser fram emot att se bilder från dina äventyr!

Svar: Vad bra! De kommer lite då och då ;) Haha!
Cornelia



→ Isabella
hemsida/blogg: http://behuy.blogg.se/
2016-10-06 @ 17:25:10

låter som du har hunnit med mycket :)

Svar: Haha ja, verkligen!
Cornelia



Trackback